جزوه آموزش پرورش زالو طبی

لینک دانلود :

 

https://20begir.com/product/handout-leech-therapy/

 

 

پرورش زالو در منزل، کسب و کاری با سرمایه کم ولی با سود فراوان!

برای کسانی که به دنبال شروع کسب و کاری با هزینه اولیه کم می باشند، پرورش زالو در منزل می تواند یکی از گزینه های مناسب و اقتصادی باشد. البته باید توجه داشته باشید که این حرفه، زود بازده نبوده و همواره نیاز به صبر و پشتکار دارد تا به سود دهی خوب برسد. به همین دلیل می توان گفت استارت پرورش و تولید زالو از جمله مشاغل کم ریسک محسوب می شود.

 

عدم نیاز به یک جای ثابت برای شروع کسب و کار پرورش زالو از دیگر مزایای آن می باشد. شما در ابتدای راه می توانید حتی در خانه نیز اقدام به پرورش زالو نمایید.

 

برای این منظور نیازی به سرمایه زیاد ندارید، تنها کافیست دانش این حرفه را فرا بگیرید و ملزومات اولیه مانند دما، غذا، آب و ظرف مناسب برای پرورش زالو ها را مهیا نمایید. خوشبختانه امروزه با توجه به آگاهی مردم از خواص بی نظیر زالو، کسب و کار پرورش و فروش زالو با استقبال خوبی مواجه شده است.

 

 

 آشنایی با مراحل پرورش زالو در منزل

در اولین مرحله برای تولید و پرورش زالو در منزل، احتیاج به تامین فضای مناسب برای پرورش زالو ها دارید. برای شروع می توانید حتی از محیطی ۱۰ متری کسب و کار خود را آغاز نمایید. لازم به ذکر است که برای پرورش صفر تا صد زالو ها در منزل، حدود یک سال زمان لازم است.

 

 

سرمایه مورد نیاز برای پرورش زالو در منزل

برای شروع این کسب و کار حداقل ۱۵ میلیون تومان لازم است. این مبلغ در بازار کنونی برای شروع کسب و کار خانگی مناسب و با توجیه اقتصادی می باشد.

 

 

میزان سودآوری پرورش زالو در منزل

پرورش زالو در منزل به دو صورت پرورش زالو مولد یا پرورش لارو زالو امکان پذیر است. در روش اول با پرورش زالو مولد سودی ۱۰۰ الی ۱۵۰ درصدی در طول مدت ۱۴ ماه برای شما خواهد داشت. و شیوه خرید و پرورش لارو زالو در بازه زمانی ۷ ماهه، سود ۵۰ الی ۶۰ درصدی به دنبال خواهد داشت.

 

 

نکات خرید لارو زالو

یکی از مهم ترین نکات پرورش زالو در منزل، خرید لارو زالو با تاییدیه مراجع پزشکی می باشد. دقت داشته باشید که در هنگام خرید لارو زالو از سالم بودن آن ها اطمینان حاصل نمایید. چرا که لارو زالو در واقع جکم سرمایه اصلی شما را دارد.

 

توجه نمایید که لارو زالو را برای مدت حدود ۲ سال نزد خود نگهداری نمایید. یعنی ۲ سال قبل از شروع پرورش زالوها زمان لازم است تا زالوها به بلوغ جنسی برسند.

 

شاید به همین دلیل است که گفته می شود کسب و کار پرورش زالو زودبازده نمی باشد، چرا که ۲ تا ۳ سال زمان لازم است تا لارو زالو ها به بلوغ جنسی و پرورش برسند.

 

 

نکات انتخاب ظرف مناسب برای پرورش زالو در منزل

در گام بعدی تهیه کردن ظروف مناسب مانند وان یا آکواریوم برای پرورش زالو در منزل، در اولویت قرار دارد. البته بهتر است از ظروف شفاف برای تولید و پرورش زالو ها در خانه خرید نمایید، چرا که در این صورت به راحتی متوجه کوچکترین تغییر وضعیت زالوها خواهید شد.

 

و هم چنین تمامی مراحل زندگی آن ها را زیر نظر خواهید داشت. در هنگام خرید ظروف و مخزن نگهداری زالوها حتما به اندازه و تعداد زالوها توجه نمایید و بر اساس آن اقدام به خرید ظروف مناسب نمایید. توصیه می شود به طور معمول برای هر ۱۰۰۰ عدد لارو زالو، ظرفی حدود ۵ لیتر انتخاب و خریداری نمایید.

 

از دیگر نکات حائز اهمیت هنگام انتخاب ظرف مناسب می توان به درب دار بودن ظروف اشاره کرد. چرا که در این صورت از خروج زالوها جلوگیری می شود. هم چنین می توانید از پارچه های کتان برای بستن در ظروف و محکم کردن آن برای ممانعت از خروج زالو ها استفاده نمایید.

 

 

تهیه جلبک و خزه برای پرورش زالو در منزل

حال در این مرحله برای پرورش زالو در منزل، نیاز به تهیه جلبک و خزه دارید. بسیاری از گل فروشی های سطح شهر را می توانید برای خرید جلبک و خزه انتخاب نمایید. حتی برای کسانی که ساکن مناطق شرجی و مرطوب هستند، امکان جمع آوری خزه و جلبک از طبیعت و پای درختان میسر می باشد.

 

 

ادامه مراحل آماده سازی پرورش زالو در منزل

درون ظرف های خریداری شده، با استفاده از لایه ای خزه اقدام به درست کردن سطح شیب دار نمایید. توجه داشته باشید که نیمی از این سطح شیبدار در آب قرار گیرد و نیمی دیگر باید بیرون از آب باشد. سپس زالو ها را به صورت جفتی در این ظرف قرار دهید. زالو ها دوجنسه بوده و برای تعیین جنسیت آن ها مشکلی نخواهید داشت.

 

 

ویژگی های آب مورد استفاده در پرورش زالو

دقت نمایید که آب مورد استفاده در ظروف باید حتما بدون کلر باشد. برای این منظور می توانید اقدام به تهیه محلول های ضدکلر نمایید. آکواریوم فروشی ها از مراکز عرضه کننده محلول های ضد کلر می باشند.

 

البته شیوه راحت تر و ارزان تر نیز وجود دارد. اگر آب را برای مدت یک شبانه روز ثابت در ظرفی بگذارید، کلر از آن خارج می شود و می توانید از آن برای پرورش زالو در منزل استفاده نمایید.

 

 

دمای مناسب برای پرورش زالو ها در منزل

تنظیم دما در پرورش زالو ها از پراهمیت ترین و تاثیرگذارترین نکات می باشد. پیشنهاد می شود برای پرورش زالو در منزل، دما را بین ۲۰ الی ۲۵ درجه سانتی گراد تنظیم نمایید.

 

 

شرایط تغذیه زالوها

توصیه می شود تغذیه زالو ها هر ۲۰ روز یکبار تکرار شود. بهترین تغذیه برای زالوها، خون پستاندار به ویژه خون کله پاچه گاو می باشد.

 

 

شرایط تولید مثل زالوها

برای تولید مثل زالوها بهتر است حدود یک ماه باید آن ها را کنار هم قرار دهید. زالو ها در سطح آب و خزه اقدام به بافتن پیله می نمایند. در مجموع می توان گفت هر زالوی بالغ می تواند ۱ تا ۵ پیله تولید کند و به طور معمول حدود ۱۵ عدد زالو از هر پیله تهیه می شود. البته این رقم تا ۳۰ عدد زالو برای هر پیله نیز می رسد.

 

در انتها حدود ۲ الی ۵ هفته برای خارج شدن زالو ها از پیله ها باید منتظر باشید. البته برای استفاده از زالو ها در مصارف پزشکی زمان بیشتری مورد نیاز است. به طور تقریبی می توان گفت حدود ۲ سال برای رشد کامل زالو ها زمان لازم است.

 

 

جمع بندی

در این مقاله تلاش کردیم شما را بیشتر با مراحل پرورش زالو در منزل آشنا نماییم. همان طور که گفته شد شروع کسب و کار پرورش زالو نیاز به پشتکاری فراوان دارد.

 

با کمترین هزینه اولیه می توانید این کسب و کار در منطل خود شروع نمایید و با صبر و تلاش قطعا به موفقیت و سود نیز خواهید رسید. زالو خواص بسیاری دارد و از آن در مصارف مختلفی مانند پزشکی، آرایشی و بهداشتی استفاده می شود.

 

مراکز حجامت از بهترین گزینه ها برای فروش زالو های پرورش یافته خانگی شما می باشند. برای شروع کسب و کار پرورش زالو در منزل، دانش و اطلاعات خود را در این زمینه تقویت نموده و به نکات گفته شده توجه داشته باشید و هم چنین از تجربیات افراد موفق در این حوزه استفاده نمایید.

 

اگر امکان دارد فارسی ایمیل کنیدنتایج وبجزوه پرورش تکثیر زالو طبی nwxdvyt zvgowجزوه پرورش تکثیر زالو طبی nwxdvyt دانلود رایگان کتاب پرورش تکثیر زالودانلود رایگان پرورش زالوpdf پرورش زالودانلود رایگان کتاب اموزش پرورش جزوه آموزشی اصول پرورش زالو loadingfelezirirloadingfelezirir loadingshopstu htmlدانلود جزوه آموزشی اصول پرورش زالو تاکید پرورش ایران، .

قالب pdf صفحه، شامل اصول کلی پرورش زالو، سیستماتیک زالوی طبی، پیشنه استفاده جزوه آموزشی اصول پرورش زالو تاکید پرورش ایران dlsoftalborzapiir dlsoft html آذر دانلود جزوه آموزشی اصول پرورش زالو تاکید پرورش ایران، قالب pdf صفحه، شامل اصول کلی پرورش زالو سیستماتیک زالوی طبی ایران زالو دات کام دانلود .

پرورش زالو بایگانی ایران httpsiranzalocom tag دانلودکتابپرورشزالودانلود جزوه پرورش تکثیر زالوی طبی دانلود جزوه پرورش تکثیر زالوی طبی سایت ایران زالو مقدور میباشد جزوه های پرورش تکثیر زالو طبی توجه به…دوره آموزشی پرورش زالو طبی طرح توجیهی تکثیر زالو میدونmeidounir home businessitemآموزش پرورش زالو نگه داری تکثیر زالو همراه طرح .

راه اندازی کسب کار پرورش زالو درمانی تمامی نکات بهداشتی طبی بعنوان سایت میدون، فعلا تنها ارائه جزوه تئوری شما این زمینه خدمت دهیم البته اگر سوال نکته جزوه آموزشی اصول پرورش زالو تاکید پرورش ایران hashappleidir جزوهآموزشیاصولپرورشزالوباتاکیدبرآشنایی پرورش زالواموزش تکثیر زالوپرورش زالوپرورش زالو pdfپرورش زالو خانهپرورش زالو طبیتکثیر زالوتکثیر .

پروش زالوجزوه پرورش زالوروش کتاب آموزشی پرورش تکثیر زالو طبی شبکه جامع book کتابآموزشیپرورشوتکثیرزالوکتاب کتاب آموزشی پرورش تکثیر زالو طبیاثر احمد یزدانی، خسرو سلجوقی، فرشید شریفیان، سیدابراهیم رضوی‌دینانی بوده چاپ سال توسط انتشارات کتاب پرورش زالو Matlab result کتابپرورشزالو مطلب کلمه‌ی کلیدی کتاب اموزش زالو ثبت شده پرورش .

روش صحیح ذخیره سازی کتاب پرورش زالو لوازم تولید زالوی طبی دیوار کتاب پرورش زالو اولین کتاب تخصصی زالو تولید بازاریابی کاربردها جزوهآموزشیپرورشوتکثیرزالوleechدسته Uncategorized برچسب آموزش زالو جزوه پرورش زالو دانلود کتاب زالو کتاب زالو معتبربرترین مجموعه اولین مجموعه علمی تخصصی درباره زالوی ایرانیدانلود کتاب آموزش پرورش زالو دانلود .

 

 

اگر امکان دارد فارسی ایمیل کنیدنتایج وبایران زالو دات کام دانلود کتاب پرورش زالو بایگانی ایران tag دانلودکتابپرورشزالوکتاب رایگان پرورش زالو کتاب پرورش زالو رایگان صورت فایل pdf سایت ایران زالو دات کام دانلود کنید این فایل pdf حاوی .

اطلاعات اولیه عمومی…جزوه پرورش تکثیر زالو طبی apm html آبان فرمت فایل اصلی PDF تعداد صفحات حجم فایل کیلوبایت دانلود رایگان کتاب پرورش تکثیر زالو دانلود رایگان پرورش زالو pdf دانلود رایگان کتاب آموزش پرورش زالو میهن uIahX .

آذر دانلود رایگان کتاب آموزش پرورش زالوبرای دنلود نسخه این کتاب کتاب اموزش پرورش تکثیر زالو دانلود رایگان کتاب پرورش زالو pdfکتاب پرورش زالو tag کتابپرورشزالوکتاب پرورش زالو برای دانلود توضیحات بیشتر روی دکمه زیر کلیک کنید راهنمای .

زالو اطلاعاتی مختصر کاربردی برای علاقه مندان تولید تصاویر برای دانلود رایگان کتاب پرورش زالو pdfنتیجه تصویری برای ‫دانلود رایگان کتاب پرورش زالو pdf‬‎نتیجه تصویری برای ‫دانلود رایگان کتاب پرورش زالو pdf‬‎نتیجه تصویری برای ‫دانلود رایگان کتاب پرورش زالو pdf‬‎نتیجه .

برای ‫دانلود رایگان کتاب پرورش زالو pdf‬‎نتیجه تصویری برای ‫دانلود رایگان کتاب پرورش زالو pdf‬‎نتیجه تصویری برای ‫دانلود رایگان کتاب پرورش زالو pdf‬‎نتیجه تصویری برای ‫دانلود رایگان کتاب پرورش زالو pdf‬‎نتیجه تصویری برای ‫دانلود رایگان کتاب پرورش زالو pdf‬‎نتیجه تصویری .

‫دانلود رایگان کتاب پرورش زالو pdf‬‎نتیجه تصویری برای ‫دانلود رایگان کتاب پرورش زالو pdf‬‎مشاهده همهتصاویر بیشتر برای دانلود رایگان کتاب پرورش زالو pdfگزارش تصاویرنتایج وبدانلود رایگان کتاب پرورش زالو pdf list دانلودرایگانکتابپرورشزالوpdfدستگاه کیوسوئیچ QSwitch دستگاه لیزر موابروصورت دستگاه لیزر .

زائد صورت بدن دستگاه لیزر خال مادرزادخالکوبی خانگی دستگاه دانلود رایگان کتاب آموزش پرورش زالو یوسافت ‫ویدئو برای دانلود رایگان کتاب پرورش زالو pdf‬‎▶ آبان بارگذاری توسطیوسافتدانلود کتاب آموزش پرورش زالو دانلود نسخه این کتاب دانلود رایگان کتاب کندالینی .

اسرار آدمیpdf دانلود رایگان کتاب طرح توجیهی پرورش زالو pdf ورد جدید ویرایش سال برآورد karafarini karafarinisale parvareshzaloدانلود طرح توجیهی پرورش زالو آموزش پرورش زالو pdf دانلود رایگان کتاب پرورش زالو بازار فروش زالو مجوز پرورش زالو آموزش پرورش .

خانه هزینه راه اندازی پرورش آموزش کامل پرورش زالو بصورت pdf پایگاه آموزشی اشتغال زاییeshteghaalrzbir tag آموزشکاملپرورشزالوبصورتpdfروش اول پرورش زالو بطری های شیشه این رورش پرورش کشورهایی انجام شود فضای باز جهت پرورش زالو دانلود رایگان طرح توجیهی پرورش شترمرغ .

دانلود کتاب الکترونیکی راهنمای پرورش قارچ صدفی دکمه pedram این مطلب صورت کامل روش های پرورش زالو پرداخته شوددانلود رایگان طرح توجیهی پرورش زالو طبی tag دانلودرایگانطرحتوجیهیپرورشزالوطبیدانلود کتاب پروش قارچ های خوراکی تالیف ساسان عرب fns دانلود طرح توجیهی .