دانلود سوالات استخدامی دبیر شیمی آموزش و پرورش

 

لینک دانلود

https://sites.google.com/site/dabiramoz9/secretary-of-chemistry

 

 

بخش هشتم

استخدام دبیر شیمی در آموزش و پرورش

برای تایید صلاحیت علمی تدریس شیمی در آموزش و پرورش علاوه بر آنکه باید مدارک مورد نیاز برای استخدام را داشته باشید و تحصیلات مرتبط با تدریس شیمی در رزومه شما باشد، باید بتوانید آزمون استخدامی را پشت سر بگذارید.

با توجه به وسعت تقاضاهایی که برای استخدام دبیر شیمی در آموزش و پرورش وجود دارد، رقابت شدیدی برای دریافت این موقعیت شغلی برقرار است که به تلاش مضاعف برای قبولی نیاز خواهد داشت. در اختیار داشتن نمونه سوالات استخدامی دبیر شیمی آموزش و پرورش به شما کمک خواهد کرد تا در این رقابت شرایط بهتری نسبت به سایرین داشته باشید.

برای استخدامی دبیری شیمی چه بخوانیم

منابع استخدامی دبیری شیمی گسترده است. اگر قصد داشته باشید همه این منابع را تهیه کنید و همه را مطالعه کنید زمان زیادی صرف خواهید کرد. نکته دیگری که باید در نظر داشته باشید این است که تضمینی ندارید پس از مطالعه این منابع بتوانید در آزمون قبول شوید. در واقع پیدا کردن مباحثی که بیشتر سوال از آن طرح می‌شود دشوار است.

اگر پیش از تهیه منابع نمونه سوالات استخدامی دبیر شیمی آموزش و پرورش در اختیار داشته باشید می‌توان تشخیص داد که کدام مباحث بیش‌تر در آزمون مطرح می‌شود و تمرکز را برای مطالعه این مباحث گذاشت.

سوالات استخدامی دبیر شیمی آموزش و پرورش

پیش از شرکت در هر آزمونی نیاز است که نمونه سوالات آزمون بررسی شود. در مورد آزمون استخدامی در بسیاری از موارد حتی در اختیار داشتن بانک جامعی از نمونه سوالات استخدامی دبیر شیمی آموزش و پرورش کافیست تا بدون آنکه همه منابع را مطالعه کرده باشید در آزمون قبول شوید.

با توجه به تکرار سوالات و موضوعات مهم در آزمون‌های ادوار مختلف داشتن سوالات به شما کمک خواهد کرد تا بدانید که کدام نکات مهم‌تر است و امکان طرح آن در آزمون بیش‌تر است.

سوالات استخدامی دبیر شیمی آموزش و پرورش

سوالات تخصصی دبیر شیمی آموزش و پرورش

سوالات مربوط به دبیری شیمی دارای دو بخش تخصصی و عمومی است. سوالات مربوط به بخش تخصصی تنها از مباحثی نیست که در کتاب‌های درسی مدارس قرار است آموزش دهید.

این سوالات از دانش پایه‌ای شما در مورد شیمی پرسیده خواهد شد و نشان می‌دهد تا چه اندازه بر تمامی مباحث شیمی مسلط هستید. به همین دلیل است که آزمون‌های دبیری شیمی اغلب استرس‌زا است.

از آنجایی که سنجش میزان سواد افراد در مورد یک مباحثی کلی مانند شیمی بسیار سخت است و نیاز است که افراد بدانند که چه جنبه‌هایی بیش‌تر مورد توجه است، داشتن مجموعه‌ای استاندارد از نمونه سوالات استخدامی دبیر شیمی آموزش و پرورش کمک خواهد کرد تا بتوانید با تمرکز بیش‌تری مطالعه کنید و استرس آزمون کاهش خواهد داشت.